Skab et hurtigere arbejdsflow med elektroniske underskrifter

 
 

Få dokumenter og blanketter underskrevet – enkelt, hurtigt og hvor som helst.

Med mobilappen Adobe Sign kan du sende dokumenter til e-signering, uanset om du arbejder hjemmefra eller på farten. Appen indeholder alle de funktioner, du skal bruge for at sende, spore og indsamle e-underskrifter, og når du sender et dokument til e-signering, ved du nøjagtigt, hvornår det bliver åbnet og underskrevet. Tjenesten er cloudbaseret, så du kan også benytte browseren på din computer, hvis du foretrækker det.

Adobe Sign – funktioner og fordele

At sende fysiske dokumenter til underskrift og vente på at få dem retur er en langsom proces, og der er stor risiko for, at noget går galt undervejs. Løsningen på denne tidskrævende proces er Adobe Sign, som giver dig følgende fordele:

Giver en hurtigere signering af aftaler og minimerer risikoen for forsinkelser på grund af fysiske dokumenter, der kommer på afveje

Øger sikkerheden ved hjælp af autentificering af underskriveren og funktioner, som forhindrer, at der oprettes flere kopier af dokumentet

Giver medarbejdere, der arbejder hjemmefra, mulighed for at underskrive dokumenter, uanset hvor de er og på en hvilken som helst enhed

Kan integreres med eksisterende virksomhedssystemer og programmer

Opfylder strenge sikkerhedskrav og krav til juridisk bindende underskrifter

Sporer alle trin i e-signaturprocessen, hvilket forenkler granskningen

Tech Data og Adobe Sign

Tech Data har kontorer i 19 lande og er Adobes største distributør i Europa. Vi tilbyder vores forhandlere omfattende support til Adobes produkter, inklusive Adobe Sign.

Adobe Sign forenkler hverdagen for ansatte, der arbejder hjemmefra

Download vores faktaark om Adobe Sign

Fokus på e-underskrifter

I denne rapport fra analysevirksomheden Forrester kan du læse mere om, hvordan digitalisering er gået fra at være best practice til at være et must.